FANDOM

Cova del Xampinyó
Nom original Mushroom Gorge
Copa Xampinyó
Durada Mitjana
Propietària Toadette

Cova del Xampinyó (Barraco Champiñón en castellà i Mushroom Gorge en anglès) és un circuit del joc Mario Kart Wii pertanyent a la Copa Xampinyó.

Cova xampinyó 1

Tres bolets i l'entrada a la Cova Xampinyó.

Traçat Edit

  1. Recta inicial.
  2. Revolt de 40 graus a la dreta. Amb un xampinyó i una pirueta pots passar, per l'esquerra i t'estalvies algunes dècimes.
  3. Revolt a l'esquerra de 90 graus i entrada a un pont de fusta.
  4. Accelerador i bolet.
  5. Revolt de 120 graus a l'esquerra.
  6. A partir d'ací hi ha dues opcions. La millor és passar recte, per tres bolets, i el del mig no rebota. Pel que fa a l'altre, és fer marrada per l'esquerra on hi ha dos acceleradors.
  7. Revolt de 130 graus que s'ha de prendre a poc a poc a l'esquerra, amb el que s'entra a la cova del Xampinyó.
  8. Ara s'arriba a la part més difícil. S'han de superar un seguit de bolets. Es poden triar un altre cop entre dues opcions. Cap a l'esquerra es puja i hi ha 6 bolets rebotejadors i 1 bolet no rebotejador. Cap a la dreta es baixa i hi ha 5 bolets rebotejadors i 2 bolets no rebotejadors. Es recomana anar per la dreta.
  9. Amb la presa de la terra, es surt de la cova i hi ha un revolt de 180 graus a l'esquerra. Es poden retallar uns dos segons passant per la gespa amb un xampinyó.
Mushroom gorge traçat

Traçat de la Cova del Xampinyó.

Curiositats Edit

  • Aquest circuit és famós per haver-hi una ultra-drecera, és a dir, una drecera molt complicada de dur a terme però que gràcies a ella es pot saltar gran part del circuit, obtenint un temps rècord. Tot i que a priori sembla senzill, adverteixo que a la pràctica us costarà:
    • A l'alinear-se amb el bolet la part de dalt del qual no es veu, girar sense caure tot fent derrapatge.
    • Sortir disparat del traçat i fer una pirueta.
    • Fer una altra pirueta amb el bolet.
    • Reclinar-se sobre la paret al xocar.
    • Romandre a la paret girar a l'esquerra molt suaument.
    • Caure a l'altre banda de la línia de meta i al passar-hi ja s'haurà complert la primera volta.

Vegeu també Edit

Enllaços externs Edit